Foto | Tytuł ogłoszenia | Lokalizacja | Dodano |
![]() |
SKUP AUT SOPOT, GDYNIA TEL. 609911071 |
Sopotpomorskie | 2021-01-21 |
znajdzto.pl / Usługi / Marketing i reklama | |||
![]() |
przyjmę reklame na samochód i przyczepę |
Gdyniapomorskie | 2021-01-21 |
znajdzto.pl / Usługi / Marketing i reklama | |||
| |||
![]() |
Opanuj rynek czeski i słowacki, pomożemy szybko i skutecznie |
Warszawamazowieckie | 2021-01-21 |
znajdzto.pl / Usługi / Marketing i reklama | |||
![]() |
Od 37 zl. Rekawiczki nitrylowe Duzy odbior w Polsce. REKAWICZKI HDPE ZRYWKI z dziurkami |
Katowiceśląskie | 2021-01-20 |
znajdzto.pl / Usługi / Marketing i reklama |
Kreowanie wizerunku w internecie
Marketing w sieci rozwija się prężnie dzięki dużemu zapotrzebowaniu na promocję i dążenie do osiągania jak najlepszych wyników sprzedażowych przez powstające coraz to nowe sklepy internetowe.
Nie bez powodu mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Jeszcze kilka lata temu agencje reklamowe zatrudniane były do przeprowadzania akcji promocyjnych, organizowania kampanii reklamowych w sklepach, centrach handlowych, na imprezach masowych, a także otrzymywały zlecenia na reklamy radiowe i telewizyjne. Obecnie w dobie internetu, żadna firma myśląca poważnie o prowadzeniu działalności w internecie i utrzymywaniu się ze sprzedaży produktów nie może obyć się bez sprawnie przeprowadzonej akcji reklamowej i marketingowej. Nie jest istotne czy za pośrednictwem sieci prowadzone są specjalistyczne usługi dla firm, czy powszechne usługi dla ludności.
Nie każdy właściciel sklepu internetowego wie bowiem, w jaki sposób przyciągnąć uwagę klienta, szczególnie jeśli proponowane towary można znaleźć także w innych miejscach w sieci. Z kolei informacja o produktach trudnych do zdobycia, kolekcjonerskich czy wykonywanych na specjalne zamówienie musi dotrzeć do odpowiedniej grupy odbiorców i zainteresować potencjalnych klientów. W tym może pomóc nam odpowiednia firma świadcząca usługi marketingowe i reklamowe. Nie jest jednak łatwo wybrać skuteczną firmę, która wypromuje nasz sklep. Większość agencji zajmuje się przeważnie opracowaniem graficznym reklamy, drukowaniem ulotek czy wykupywaniem miejsca na stronach internetowych.
Trzeba pamiętać, że firmy marketingowe także oferują produkty, które chcą sprzedać w jak największej ilości swoim klientom. Dobra firma marketingowa powinna dobrze poznać cele swojego klienta i potencjał firmy, dotychczasowy sposób reklamowania się, słabe i mocne strony działalności sklepu oraz umieć zastosować odpowiednie narzędzia marketingowe, np. facebook ads, public relations, Google AdWords, copywriting, pozycjonowanie stron www czy prowadzenie blogów firmowych. Być może konieczne będzie wprowadzenie zmian co do zasad działania sklepu lub połączenie dotychczasowych usług z innymi produktami.
Dobra reklama musi kosztować, jednak największym błędem popełnianym przez początkujących przedsiębiorców jest złe dobranie grupy docelowej odbiorców, przeprowadzanie akcji marketingowych od przypadku do przypadku oraz wykupywanie wielu usług reklamowych naraz, bez sprawdzania ich efektywności.
Proszę czekać - ładowanie treści...